Odpowiedzi

2010-02-08T20:38:21+01:00
L. pojedyńcza

Mianownik - kto? co? cielę
Dopełniacz - kogo? czego? cielęcia
Celownik - komu? czemu?(się przyglądam) cielęciu
Biernik - kogo? co? cielę
Narzędnik - z kim? z czym? z cielęciem
Miejscownik - o kim? o czym? o cielęciu
Wołacz - O! cielę

7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:38:50+01:00
M.cielę cielęta
D.cielęcia cieląt
C.cielęciu cielętom
B.cielę cielęta
N.z cielęciem z cielętami
Msc. o cielęciu o cielętach
W.cielę! cielęta!
15 4 15
2010-02-08T20:40:35+01:00
M - Cielę
D - Cielęcia
C- Cielęciu
B- Cielę
N - z Cielęciem
M - O cielęciu
W - Cielę!

mnoga
M- Cielęta
D- Cieląt
C - Cielętom
B - Cielęta
N - Z Cielętami
M- O cielętach
W- Cielęta
9 3 9