Odpowiedzi

2010-02-08T20:41:48+01:00
Http://static.panoramio.com/photos/original/6585681.jpg

http://www.galeriaperspektywa.pl/aukcje/70-1.jpg

http://www.beskidslaski.pl/Wisla/GrafikaW/Szlak1/czarny4b.jpg



Mam nadzieje że to cos pomoże i licze na naj ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:42:43+01:00
Zdięcia ;
http://www.biol.uni.wroc.pl/obuwr/archiwum/9/image/398.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/2/3644/z3644722X.jpg
http://artyzm.com/obrazy/pociecha-krajobraz.jpg
http://a.swistak.pl/000/280/280506_1024.jpg
http://artyzm.com/obrazy/gierymski-aleksander-rural.jpg
http://static.panoramio.com/photos/original/6585681.jpg


myślę że pomogłam licze na naj ;)
3 3 3