Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:38:29+02:00
1. Jak wspominasz Wojnę trojańską?
2.Czy jesteś wywyższany przez innych?
3.Chciałbyś być kimś innym,niż jesteś?
4.Jesteś bohaterem. Jak się z tym czujesz?
5.Co lub kogo cenisz?
10 4 10
2009-10-10T16:47:30+02:00
- jak sie przygotowywałeś do wojny trojańskiej / ?
- co się stało w klątwie polifema ?
- jak było w Krainie Kimmeryjczyków .?
- bardzoładnie się zacowałeś w pomocy feaków zrobiłeś tozlitośći czy chciałeś coś w zamaian . ?
- jak się czułeś gdy chcili ci odberać żone ?
6 2 6