Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:51:06+02:00
1 = 4:4+4-4
2 = 4-4-√4 + 4
3 = (4+4+4):4
4 = 4-4+√4+√4
5 = (4x4+4):4
6 = 4-4+4+√4
7 = 4:4+4+√4
8 = 4-4+4+4
9 = 44/4 - √4
6 4 6
2009-10-10T16:51:48+02:00
1 = 4:4+4-4
2 = 4-4-√4 + 4
3 = (4+4+4):4
4 = 4-4+√4+√4
5 = (4x4+4):4
6 = 4-4+4+√4
7 = 4:4+4+√4
8 = 4-4+4+4
9 = 44/4 - √4
3 3 3
2009-10-10T16:55:49+02:00
1 = 4:4+4-4
2 = 4-4-√4 + 4
3 = (4+4+4):4
4 = 4-4+√4+√4
5 = (4x4+4):4
6 = 4-4+4+√4
7 = 4:4+4+√4
8 = 4-4+4+4
9 = 44/4 - √4
3 2 3