Odpowiedzi

2010-02-08T20:48:53+01:00
Ogłoszenie!!
Serdecznie informuję, iż dnia 10.02.2010 roku odbędzie się wystawa fotografi ukazujących piękno polskiego krajobrazu.
Prezentacja tych dzieł sztuki zostanie zaprezentowana w Domu Kultury przy ulicy... . Wystawa godna uwagi. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Organizatorzy
73 4 73
Mam pytanie, a to organizatorzy podpisuje sie z lewej czy z prawej, zawsze mam z takimi podpisami koncowymi problem, z gory dzieki, ze ktos napisal takie pytanie, a wy odpowiedzieliscie!! bardzo mi pomagacie
2010-02-08T20:50:09+01:00
Ogłoszenie
W dniu 15.02.2010r. o godzinie 14:00 przy ulicy Powstańców Śląskich w Katowicach odbędzie się uroczyste otwarcie wystawy fotografii ukazujące piękno polskiego krajobrazu. Fotografie zrobione przez studentów z Krakowa.
Serdecznie wszystkich zapraszamy.

Burmistrz miasta
61 4 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T23:00:36+01:00
Ogłoszenie!
W dniu 09.02.2010 roku w domu kultury ( Płońsk) odbędzie się otwarcie wystawy fotografii, które ma na celu ukazać piękno polskiego krajobrazu. Miło będzie gdy będzie bardzo duzo osób. Serdecznie zapraszamy. ;-**

Dasz naj. ;)
Myślę że pomogłam .
Pozdrawiam ;)
100 3 100