Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:23:28+01:00
1
O obrotach stref niebieskich
W 1543r.

2
Cały rok:)
1 5 1
2010-02-08T21:28:47+01:00
1."De revolutionibus orbium coelestium" - "O obrotach sfer niebieskich"

2.
Merkury-ok 176 dni ziemskich
Wenus-ok 224.7 dnia ziemskiego
Ziemia- ok.365dni i 4 h
Mars-ok 1.9 roku ziemskiego
Jowisz-ok 11 lat i 315 dni
Saturn-ok 29.46 roku ziemskiego
Uran -ok 84 lata
Neptun-ok 165lat
Pluton-ok 248 lata