OGŁOSZENIE
Organizujesz w swojej szkole spotkanie ze znanym himalaistą Krzysztofem Wielickim. Napisz ogłoszenie o tym spotkaniu.
-poinformuj gdze, kiedy i z kim odbędzie sie spotkanie.
-napisz o czym k.Wielicki bd mówił.
-podkreśl, że po spotkaniu himalaista będzie podpisywał swoją książkę.
-poproś osoby chętne do pomocy w przygotowaniu sali o stawienie się w określonym czasie i miejscu.

2

Odpowiedzi

2010-02-08T20:53:10+01:00
Dnia 10.02.2010r w naszej szkole odbedzie sie spotkanie z panem Krzysztofem Wielickim, który opowie nam o swojej karierze himalaisty. Przedstawi nam on równiez swoje przeżycia podczas wspinaczek, przezyte przygody oraz niebezpieczenstwa związane z tym sportem. Podczas spotkania pan K. Wielicki bedzie podpisywał swoją książke. Serdeczenie zapraszam, a chętnych zapraszam do przygotowań związanych z przyjeciem gościa.
ZAPRASZAMY!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:28:44+01:00
Announcement 13.04
I would like to announce that our school will entertain to Krzysztofa Wielickiego. Meeting will be on the twenty April in classroom number 12. Mr.Wielicki-famous climber-will talk to about his recently expedition on K-2 in winter. As an autor a lot of books about mountaineering, he will sign one's name his latest book. Moreover, we encourage all patient persons whose would like to help in preparation classroom on sixteen April in gym.
1 5 1