Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T16:44:08+02:00
X+0,07x = 59,92
1,07x = 59,92
x = 56
1,22x = 68,32

Odp: Będzie kosztował 68,32 zł.
1 4 1
2009-10-10T16:46:39+02:00
107%|59,92
100%| x

107x= 5992
x= 56zł

100%| 56
122%| x

100x= 6832
x= 68,32 zł
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T16:48:20+02:00
100%+7%=107%
107%=1,07

1,07x=59,92 [/:1,07]
x=56

100%+22%=122%
122%=1,22

1,22*56=68,32

Odp. Ten towar będzie kosztował 68,32zł.

:)
1 4 1