Odpowiedzi

2010-02-08T20:52:51+01:00
Wieś:

Wsi potrzebne są nam do tego, aby duże tereny lasów mogły dawać na tlen. Ze Wsi pochodzą także pożywienia dla zwierząt domowych, ale ich dla nas np. wieprzowina pochodzi od wieprza inaczej świni. Najczęściej hodowanej na wsi.

Miasto:

Miasto potrzebne jest nam, abyśmy mieli ciepło w blokach mieszkalnych i w pracy, bo w kotłowniach pracują ludzie i wytwarzają nam prąd paląc węgiel. Funkcją miasta jest także to że jest tam miejsce na budowanie fabryk i sklepów co daje nam więcej miejsc pracy.
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T20:53:46+01:00
Funkcje wsi:
-rolnictwo
-leśnictwo
-rolniczo-przemysłowa
-turystyka

Funkcje miasta:
- administracyjna
- handlowa
- przemysłowa
- turystyczna
- rolnicza
- usługi
18 4 18