Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:51:25+01:00
Zaufanie
szczerość
lojalność
pomocność
prawda
3 3 3
2010-02-08T20:51:46+01:00
Przyjaźń to najpiękniejsza i najmocniejsza więź między ludźmi. Jednak bez pracy nie ma kołaczy. Przyjaźń trzeba pielęgnować, spotykać się z przyjacielem, mieć wspólne hobby. Jej celem jest towarzystwo i podniesienie na duchu w trudnych chwilach
4 4 4
2010-02-08T23:55:56+01:00
Szczerość
zaufanie
akceptacja drugiej osoby taka jaką jest
zaangażowanie
dzielenie się swoimi problemami
przeżywanie wspólnych radości, smutków
wzajemna pomoc
troska i pomoc w potrzebie

3 4 3