Odpowiedzi

2010-02-08T20:54:31+01:00
Wartosci ktore decyduja w moim zyciu to rodzina. Jest ona najwieksza miloscia poniewaz daje duzo wsparcia. Inne takie wartosc to milosc, pieniadze. Nie ma co ukrywac ze pieniadze szczescia nie daja.
2010-02-08T20:55:46+01:00
Wartości, które decydują o moim życiu to : Bóg, Honor, Ojczyzna. Wśród tych wartości znajdzie się również rodzina i miłość. Sądzę, że są to nieodłączne elementy mojego życia. Niekiedy wywierają one również wpływ na decyzje w moim zyciu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:56:38+01:00
W moim życiu jest wiele wartości, które o nim decydują. Według mnie najważniejszą wartością jest przyjaźń. Razem z przyjaciółmi mogę robić wiele ciekawych rzecz, kiedy jestem w potrzebie taka osoba mi pomoże. Ważną wartością jest również miłość. Bez niej człowiek byłby nikim. Należy pamiętać również o pomaganiu innym bo nie wiadomo kiedy my znajdziemy się w potrzebie.