Odpowiedzi

2010-02-08T20:57:49+01:00
Dekalog nie jest tak surowy jak kodeks Hamurabiego.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T20:57:51+01:00
Kodeks Hammurabiego zawieral kary za bledne czyny, a dekalog zasady ktorych powinnismy przestrzegac
2 4 2
2010-02-08T20:58:55+01:00
Dekalog jest to zbiór praw dotyczący głównie wiary w Boga. Natomiast kodeks hammurabiego jest to zbiór praw dotyczący życia codziennego. Jest on bardzo srogi. Panuje tam zadasa "oko za oko, ząb za ząb".
1 4 1