Odpowiedzi

2010-02-08T20:59:45+01:00
ADWOKAT
Zagadnienie jego całe:
jak z czarnego zrobić białe

BEZ REWANŻU
Aby się do żłobu dobić
wciąż ktoś kogoś w konia robi.
- Co za ludzie! - koń narzeka
bo koń konia robi w człeka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:02:30+01:00
O wygodnym
Stroni od spacerów,
choć podróżuje z ochotą,
bo woli autobusy, tramwaje
niż chodzenie piechotą.

Mądrala
Jest między nami mądrala
co sie ciagle wychwala.
i Zamiast odpowiedzi
na szkolne pytania,
tez ma własne zdania.
1 5 1