Odpowiedzi

2010-02-08T21:00:03+01:00
5+4=9

Woda z Gdańska do Warszawy płynie 9 dni.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:07:24+01:00
Tutaj się z tobą nie zgodzę. Woda Wisły płynie w jedną stronę. Ona nie wraca do Warszawy.
Woda Wisły z Warszawy do Gdańska płynie 4 dni.
Dlaczego? To trzeba wziąć na logikę. Turysta DO Gdańska płynął równo z prądem 4 dni, a z powrotem płynął 5 dni, ponieważ pod prąd.

To proste zadanie. Tu nie trzeba nic liczyć. Pozdrawiam.
4 2 4
2010-02-08T21:07:28+01:00
Turysta płynął z Warszawy do Gdańska, więc płynął z prądem Wisły. Oznacza to, że woda płynie z Warszawy do Gdańska 4 dni, tyle ile płynął turysta.
4 1 4