Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:00:38+01:00
Przyczyny:
- wyzyskiwanie niewolników w latyfundiach
- pozycja społeczna gladiatorów

Skutki:
- zniszczenie znacznych obszarów Italii
- straty właścicieli niewolników
- powstanie nie wpłynęło bezpośrednio na los niewolników, lecz po jego upadku zauważyć można stopniową poprawę polityki właścicieli
29 4 29
2010-02-08T21:01:53+01:00
1.złe traktowanie niewolników
2.przymusowe walko gladiatorów
3. wykorzystanie niewolnic jako,,materiału do używania"
4.zwiększanie się liczby niewolników
5.złe warunki zamieszkania
20 2 20
2010-02-08T21:05:45+01:00
-złe traktowanie niewolników
-byli bez praw
-zostali zabijani
-należeli do swoich właścicieli
-walczyli z gladiatorami
16 2 16