Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:07:23+01:00
Boże najukochańszy,
dziękuje ci za stworzenie mojej twarzy,
moich rąk, nóg, stóp,
którymi chodzę niejedną z dróg.
Mój mózg dzięki Tobie pracuje,
a mózgiem przecież świat koloruje.
Jestem zdrowy, sprawny,
i też wytrwały.
Bo Ty, Boże stworzyłeś mnie cały.


4 4 4
2010-02-08T21:07:35+01:00
Boże dziekuje za twe dary
Chcialbym zlozyc skromne ofiary
Dziekuje za swiat caly
i za te piekne gory
co sniego na nich bialy
Dziekuje modlitwa skromna
co nauczyla mnie babcia
rano wieczor we dnie w nocy
dzikuje za swiat bozy


2010-02-08T21:09:11+01:00
Panie, ty stworzyłeś świat,
Który ma już wiele lat.
Za to Ci dziękujemy,
Że tutaj żyjemy.
Dziękczynienia składamy,
i modlitwe odmawiamy.
1 5 1