Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:03:47+01:00
Kultura jest bardzo ważna. Każdy z nas chcę być kulturalny dla otoczenia ponieważ sama kultura jest czymś pozytywnym. Kultura stara się być przykładem dla prawdziwego przykładu ludzkiego.
2010-02-08T21:05:25+01:00
Moim zdanie bardzo duza role w zyciu czlowieka odgrywa kultura osobista. Jezeli czlowiek jest dobrze wychowany to szanujemy go, nie lekceważymy, jezeli jednak sprawia wrazenie wulgarnego, automatyczna reakcja u nas jest taka, iz podchodzimy do niego z lekkim dystansem. Jezeli bedziesz mial kulturalnych przyjaciol, to bedziesz wiedzial ze zawsze mozesz na nich polegac.