Odpowiedzi

2010-02-08T21:04:40+01:00
Liść-sarna-wilk-człowiek
2010-02-08T21:06:06+01:00
Trawa-dżdżownica-mysz-lis-bakterie
ziemniak-stonka--bażant--lis
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:07:55+01:00
Liście ziemniaków-> stonka -> kuropatwa -> lis-> bakterie i grzyby
producent-> konsument I rzędu->konsument II rzędu->konsument II rzędu-> reducenci

zboże-> kura->lis-> bakterie
Producent->konsument I rzędu->konsument II rzędu-> reducent