1.Zasolenie przypowierzchniowych wód oceanicznych zależy od:
a)ilości opadów atmosferycznych
b)intensywności parowania
c)ukształtowania dna morskiego
d)ilości wód dopływających z lądów

2.spośród nizej wymienionych wskaz morza zamknięte:
a)Arabskie
b)Adriatyckie
c)Azowskie
d)Bałtyckie
e)barentsa
f)Czarne
g)Czerwone
h)karskie
i)Norweskie
j)Północne
3. Przejściowe zatrzymanie wody opadowej to?

2

Odpowiedzi

2010-02-08T21:06:49+01:00
1. a, b, d
2. d, f, g
3. Gromadzenie się wody w postaci śniegu, lodu, w jeziorach, pod ziemią.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:06:52+01:00
1 d
2 c d f g
3 hydrosfera
1 1 1