Odpowiedzi

2010-02-08T21:08:23+01:00
Rozprawki, eseje, felietony, referaty,
przemówienia, recenzje, opinie, opowiadania, charakterystyki
2010-02-08T21:10:33+01:00
Dłuższymi formami wypowiedzi w języku polskim są rozprawki, eseje, felietony, referaty,przemówienia, recenzje, opinie, opowiadania oraz charakterystyki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:12:03+01:00
Opowidanie, opis, list, dyskusja, charakterystyka życiorys,dialog, monolog, wypracowanie,rozprawka, instrukcja,zaproszenie, zawiadomienie, przepis, reklama, notatka, streszczenie
1 5 1