Odpowiedzi

2010-02-08T21:08:08+01:00
Uwaga!
Dnia 16 lytego o godzinie 8.00 wszyscy chetni ktorzy chca wziasc udzial w wyprawie kajakowej prosimy o przybycie do urzedu pokoj 83. Uczestnicy wycieczki powinni byc w dobrej formie.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:13:45+01:00
wyprawa kajakowa 21-03-2010 w wyprawie może wziąść udział 100 uczniów od klasy 4-3 gimnazjum .wyprawę organizuje dyrektor szkoły w role przewodnika i opiekuna wcieli się pani od biblioteki .Organizatorzy wycieczki maja prośbę aby uczestnicy mieli bardzo dobra sprawność fizyczna a także psychiczna serdecznie zapraszamy zgłoszenia do pani od mamtematyki wyjazd o godzinie 08:00 autobusem szkolnym
szkoła i nauczyciele
5 3 5