Prosze o przetlumaczenie z j.niemieckiego na j.polski
!!!!!!!!!!!!PILNE!!!!!!!!!!!!!!!
:*:*:*

a) zu versteuerndes Einkommen
b) mithin sind zuviel entrichtet
c) abrechnung
d) Uber eine etwaige Verrechnung des Restguthabens mit anderen Forderungen erhalten Sie eine besondere Mitteilung. Der daruber hinausgehende Betrag wird erstattet, sofern er mindestens einen Euro betragt.

Z gory bardzo dziekuje :*:*:*

3

Odpowiedzi

2010-02-08T21:14:41+01:00
A) dochód do opodatkowania
b) w związku z tym są wypłacane za dużo
c) rozstrzygnięcie
d) O możliwości przeniesienia środków pozostających do innych długów, otrzymasz specjalną wiadomość. Rozważ pisanie nadwyżki podlega zwrotowi, chyba że co najmniej jedno euro
kwoty.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T21:15:05+01:00
A) do płacącego podatek dochodu B) zatem są nadto płaci d) Uber ewentualne rozliczenie Restguthabens o innych roszczeniach państwo otrzymują osobna informacja. Ten daruber przekraczająca kwota jest zwracana, o ile on przynajmniej wynosicie euro.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T21:15:09+01:00
A) dochód do opodatkowania
b) w związku z tym są wypłacane za dużo
c) Rozstrzyganie
d) O możliwości przeniesienia środków pozostających do innych długów, otrzymasz specjalną wiadomość. Rozważ pisanie nadwyżka będzie zwrócona, jeśli wynosi ona mniej niż jedno euro.
1 5 1