Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:17:00+01:00
Wole służące do magazynowania krwi, obecność ssawek umożliwiajacych przczepnosc do ciala zywiciela, gruczoły ślinowe wydzielające substancje zapobiegające krzepnieciu krwi
4 4 4
2010-02-08T21:19:15+01:00
-przytwierdza sie do ciala (przyssawki lub chaczyki)
- mocny gardziel (przełyk)
-szczeki (przeciecie powlok skornych zywiciela)
- przednia przyssawka (pobiera pokarm)


PS. licze na najjjj
6 4 6