Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • beab
  • Początkujący
2010-02-09T13:15:20+01:00
Witam
3(x+4)+2(y+1)=4
3x+3x4+2y+2x1=4
3x+12+2y+2=4
3x+14+2y=4
3x+2y=4-14
2x+2y=-10
2x+10=-2y
12x=-2y/12
x=-10y

3x3-2y+4=y+4
6x-6y=4y
6x=10y
1 5 1
2010-02-09T13:21:50+01:00
3(x+4)+2(y+1)=4
3x3-2y+4=y+4

3(x+4)+2(y+1)=4
3x+3x4+2y+2x1=4

3x+12+2y+2=4
3x+14+2y=4

3x+2y=4-14
2x+2y=-10

2x+10=-2y
12x=-2y/12
x=-10y

3x3-2y+4=y+4
6x-6y=4y
6x=10y