Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:18:59+01:00
Oznacza to samo co umrzeć od własnej broni, czyli polec na czymś co się samemu rozpoczęło.
1 2 1
  • yo12
  • Początkujący
2010-02-08T21:23:45+01:00
Ja to rozumiem tak, ze jesli ktos wpadl we wlasne sidla, to znaczy, ze ktos tak jakby nastawil dla kogos pulapke i sam w nia wpadl. Ktos chce zrobic komus cos zlego, a potem sam w to "wpada".
1 3 1