Jak mogę to sformować ? Żeby tej osobie pozostało w sercu ? :

Mam przyjaciółki .

I wydaje mi się że w ich gronie czuje się oszukiwana .. Nie wiem czy to prawda ale tak się czuje :( Jedna z nich ma chłopaka, z którym gdy spędza czas, w ogóle się mną nie interesuje ..
żeby ona coś z tym zrobiła. .
Jak mogę to sformować i jej to wysłać. ? dam naj!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:28:38+01:00
`hmmm . znam to .; )

powiedz jej to w prost . nie wysyłaj jej wiadomości . bo to dojdzie do kłótni .;/

Wytłumacz jej . Że jest Ci smutno gdy tak Cię traktuję .

powiedz jej też , że czujesz się być oszukiwana . ; )

mówie Ci . powiedz w prost bo inaczej może dojść do poważnej kłótni . ;)miałam taką samą sytuację .;/ wysłałam wiadomość przyjaciółka źle mnie zrozumiała i się strasznie z nią pokłóciłam .
; (((((((

a szkoda . tak dobrze się dogadywałyśmy .; ((

no ale cóż. ; ) życzę powodzenia . ;**

Pozdrawiam ^^. ; *
2010-02-08T21:29:06+01:00
Ostatnio mnie olewasz. Myślałam, że jesteśmy przyjaciółkami, a Ty teraz masz mnie gdzieś. Przyjaźń to nie jest coś, co łatwo przychodzi, a Ty w ten sposób niszczysz relację, którą tak długo budowałyśmy. Zastanów się nad swoim zachowaniem wobec mnie, chłopak nie zastąpi przyjaciółki...