Odpowiedzi

2010-02-08T21:35:53+01:00
4cm na planie=8m w terenie
10,8cm na planie=21,6m w terenie

4cm na planie=2km
10,8cm na planie=5,4km w terenie
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:36:28+01:00
Skala 1:200
4 cm na planie to 4 razy 200 = 800 cm w rzeczywistości
10 cm i 8 mm na planie to 10,8 razy 200 = 2160 cm w rzeczywistośći
skala 1:500
4 cm na planie to 4 razy 500 = 2000 cm w rzeczywistości
10 cm i 8 mm na planie to 10,8 razy 500 = 5400cm w rzeczywistości
27 3 27
pamiętaj że 1 cm na planie to 10 cm w rzeczywistości
2010-02-08T21:36:54+01:00
4cm na planie to w terenie 8m
10cm 8mm to 21m 60cm
4cm to 20 m w terenie
54m
13 3 13