Odpowiedzi

2010-02-08T21:46:24+01:00
Nowy model komorki! Samsug K145 z aparatem 5 pikseli, odtwarzaczem mp3, funkcja bluetooth i kolorowym wyswietlaczem. Nie przegap okazji. Jedyna 355 zl, lub z umowa na 2 lata - 20 zl!!! Musisz to miec!
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • yo12
  • Początkujący
2010-02-08T21:47:00+01:00
Nowość! Tylko u nas!
Czy masz już dość tych wszystkich szmatek do kurzu?
Czy masz alergię na kurz?
Chcesz się pozbyć kurzu?
Oferujemy najwspanialsze ściereczki do kurzu!
Przecierasz raz i wszystko lśni, a po kurzu nie ma ani śladu!
Musisz to mieć!
6 3 6
2010-02-08T21:47:59+01:00
Jesteś wkurzony
nie rzucaj się do żony
wszak jest melisa
to ona ukoi nerwy dzisiaj
4 3 4