Odpowiedzi

2010-02-08T21:49:04+01:00
2010-02-08T21:52:11+01:00
A
1/3x -2=x+2
1/3x-4=x
-4=4/3x
-12=4x
-3=x


i.0,6 +x/2=x+1
1.2+x=2x+1
0.2=x

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:56:18+01:00
A.1/3x-2=x+2
1/3x-x=2+2
-2/3x=4 /(-2/3)
x= -6

spr. 1/3 * (-6) - 2 = (-6) +2
-2 - 2 = -4
-4 = -4

i.0,6 + x/2 = x+1
x/2 - x = 1- 0,6 /*2
x - 2x = 0,8
-x = 0,8 /: (-1)
x= -0,8

spr. 0,6 + (-0,8)/2 = (-0,8) +1
0,6 + (-0,4) = 0,2
0,2 = 0,2