Nazwy pierwiastków tworzono od:
-nazw państw,
-nazw krain,regionów,
-nazw planet,
-nazw bogów,
-nazw wybitnych uczonych,
-właściwości pierwiastków.

Napisz, od czego powstały nazwy pierwiastków z układu okresowego pierwiastków chemicznych.
UKŁAD OKRESOWY PIERWIASTKÓW CHEMICZNYCH:
http://www.ptable.com/
Proszę o pomoc!

2

Odpowiedzi

2009-10-10T17:22:47+02:00
-nazw państw,-polska-po-polon
-nazw krain,regionów,-Kalifornia-Kaliforn-cf
-nazw planet,-Uran-Uran-u
-nazw bogów,Pluton-Pu
-nazw wybitnych uczonych,Einstein-Einstein-Es
Najlepsza Odpowiedź!
  • zuź
  • Rozwiązujący
2009-10-10T17:57:41+02:00
Nazw państw: polon Po- Polska
nazw krain: regionów: Kaliforn Cf - Kalifornia
nazw planet: Neptun Np-neptun
nazw bogów: Pluton-Pu-rzymski bóg odpowiednik Hadesa
nazw wybitnych uczonych: Nobel No- od Alfreda Nobla
2 5 2