Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T21:53:45+01:00
A) 7-2=5
b) -0.8 + 0.8=0
c) 7+2= 9
d)-15-5=-18
e)0.5-0.5=0
f)-21+15=6
g)-1.2+0.8= -0.4
h) 24-15-32 = -23
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T21:54:20+01:00
A) 7+(-2)= 5
b) (-0,8) - (-0,8)=0
c) 7-(-2)=9
d) (-15) + (-3)=-18
e) -(-0,5) - (0,5) =0
f) (-21) - (-15) =-6
g)-1.2+0.8= -0.4
h) 24-15-32 = -23




pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
4 4 4
2010-02-08T22:02:32+01:00
A)7+(-2)=7-2=5
b)(-0,8)-(-0,8)=-0,8+0,8=0
c)7-(-2)=7+2=9
d)(-15)+(-3)=-15-3=-18
e)-(-0,5)-(0,5)=0,5-0,5=0
f)(-21)-(-15)=-21+15=36
g)-1,2-[-(0,8)]=-1,2+0,8=2
h)24-(15)+(-32)=24-15-32=-23

mam nadziej że pomogłam pozdrawiam:)
8 3 8