Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:04:42+01:00
Pole trójkąta równobocznego to:
P=1/4 * a^2 * √3

a) P=4√3
1/4 * a^2 * √3=4√3 /*4
a^2 * √3= 16√3 /:√3
a^2 = 16
a=4


b) P=2√3
1/4 * a^2 * √3=2√3 /*4
a^2 * √3 = 8√3 /:√3
a^2 = 8
a = 2√2


c) P=√3/2
1/4 * a^2 * √3 = 1/2 *√3 /*4
a^2 * √3 = 2√3 /:√3
a^2 = 2
a = √2
2 5 2
2010-02-08T22:09:46+01:00
A) 4√3=(a²√3):4/*4 16√3=a²√3/:√3 a²=16 a=4
b) 2√3=(a²√3):4/*4 8√3=a²√3/:√3 a²=8 a=2√2
c)√3=(a²√3):4/*4 4√3=a²√3/:√3 a²=4 a=2

1 2 1