Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:12:33+01:00
A) 4x+3y=26
x=8-y

4(8-y)+3y=26
x=8-y

32-4y+3y=26
x=8-y

-y=-6
x=8+6

y=6
x=14

b)3x+4y=19
x=-2y+17
3(17-2y)+4y=19
x=17-2y
51-6y+2y=19
x=17-2y
-4y=32
x=17-2y
y=-8
x=1

d){2x-y=5
{4x-2y=3
y=-5+2x
4x-2(-5+2x)=3
y=-5+2x
4x+10-4x=3
y=-5+2x
0=3

e)
{-x+2y=3
{3x-6y=-9
-x=3-2y
3(-3+2y)-6y=-9
x=-3-2y
-9+6y-6y=-9
0=0
a C nie wiedziałem mam nadzieje że pomogłem :)
2010-02-08T22:48:37+01:00
Metoda przeciwnych wspolczynnikow -->w zalaczniku