Mielismy na wosie temat : Wolność słowa, a muzyka młodzieżowa i mam zadanie: Jesteście rodzicami nastolatków. Poważnie niepokoicie się treścią piosenek wykonywanych przez wielu muzyków rockowych. Słowa tych utworów wyrażają często treści o charakterze pornograficznym, prezentują gwałt i przemoc, propagują zażywanie narkotyków. Nastolatki, a nawet dzieci, stykają się codziennie z tymi tekstami. Przemysł muzyczny nie wydaje się być zainteresowany tym problemem, to zrozumiałe - czerpie on bowiem dochody z takich nagrań. Słyszałaś/eś, że wielu amerykańskich terapeutów, pomagających narkomanom zerwać z nałogiem, nie pozwala swym pacjentom na słuchanie muzyki rockowej, w stylu heavy metal. Oczywiście wiesz, że muzyka często zawierała podobne przesłanie, ale dawniej w tekstach piosenek nie było tylu brutalnych i wulgarnych treści. Dzisiaj muzyka rozpowszechnia złe wzorce, co jest niebezpieczne dla młodzieży.

Potrzebuje tylko argumentow

2

Odpowiedzi

2010-02-08T22:10:27+01:00
To jest prawda ! Ta muzyka powinna zostać zakazana lub tylko 18+ młodzież nie może słuchać takiej muzyki poniewaz pózniej naśladują np. emo i tak są huliganami !
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:18:26+01:00
-taka muzyka nie wnosi do twojego życia żadnych wartości
-jest wulgarna, na bardzo niskim poziomie
-agresja w niej zawarta nie pomaga w nawiązywaniu relacji z ludzmi, słuchając jej sam stajesz się wulgarny i agresywny
-nie podoba mi sie sposób ukazywania swiata w utworach, których słuchasz, nie jest on obiektywny
8 3 8