Odpowiedzi

2010-02-08T22:10:05+01:00
A) -12+(-18) = -12-18= -30
b) -4-7 = -11
c) -8-(-3) = -8+3= -5
d)-(-3)+(-5) = 3-5=-2
e) -(-2)-(-14)= 2+14=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:10:45+01:00
A) -12+(-18) =-30
b) -4-7 =-11
c) -8-(-3) =-5
d)-(-3)+(-5) -2
e) -(-2)-(-14)=16
plus i minus daje minus
dwa minusy daja plus
pozdro
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T22:11:15+01:00
A) -12-18= -30 ujemna
b)-11 ujemna
c) -8+3=-5 ujemna
d)3-5=-2 ujemna
e)2+14=16 dodatnia