Wpisz poprawna formę rzeczowników:

1. (muzułmanie) Ludzie modlący się w meczetach są ......
2. (poganin) Mieszko I przed przyjęciem chrztu był.......
3. (mieszczanie) Szlachta polska nie chciała się zgodzić na zrównanie praw ......... z prawami szlachty.
4. (mieszczanin) Orgon był bogatym ........
5. ( chrześcijanie) Za czasów Nerona prześladowano ........
6. (chrześcijanin) Jestem .........
7. (Amerykanie) Niektórzy Irakijczycy nienawidzą .........
8. ( Amerykanin) Clint Eastwood jest ............

dzięki ;D

3

Odpowiedzi

  • Awia
  • Początkujący
2010-02-08T22:14:44+01:00
1. (muzułmanie) Ludzie modlący się w meczetach są muzułmanami
2. (poganin) Mieszko I przed przyjęciem chrztu był poganinem
3. (mieszczanie) Szlachta polska nie chciała się zgodzić na zrównanie praw mieszczańskich z prawami szlachty.
4. (mieszczanin) Orgon był bogatym mieszczaninem
5. ( chrześcijanie) Za czasów Nerona prześladowano chrześcijan
6. (chrześcijanin) Jestem chrześcijaninem
7. (Amerykanie) Niektórzy Irakijczycy nienawidzą Amerykanów
8. ( Amerykanin) Clint Eastwood jest Amerykaninem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:14:55+01:00
1. Muzułmanami.
2. Poganinem.
3. Mieszczanów.
4. Mieszczaninem.
5. Chrześcijanów.
6. Chrześcijaninem.
7. Amerykanów.
8. Amerykaninem.
2010-02-08T22:18:47+01:00
1. muzułmanami
2. poganinem
3. mieszczan
4. mieszczaninem
5. chrześcijan
6. chrzescijaninem
7. amerykanow
8. amerykaninem