Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:23:26+01:00
Obwód pnia to obwód koła
wzór na obwód koła =2πr
9m=2πr
9m=2×3,14×r
r=9:6,28
r=1,43(3)m
odp. promień pnia tego drzewa wynosi około 1,43m
2010-02-08T22:24:10+01:00
Obw. = 9m
Obw. = 2πr
9 m = 2πr÷2π
9m/2π = r
9 m÷ 2 × 3,14 = r
9 m ÷6,28 = r
r ≈ 1,43 m
2010-02-08T22:24:36+01:00
L-obwód
r-promień
π≈3,14
r=9m
l=2πr

9=2*3,14*r
9=6,28*r |÷6,28
r≈1,43(m)