Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:26:10+01:00
11:1,82=w przybliżeniu (dwie pofalowane kreski)6

Odp:Łukasz i Kuba mogli kupić 6 szt . hambórgerów .
i zostałoby im 0,08gr.
2010-02-08T22:27:05+01:00
Dane:
11zł- pieniądze Kuby i Łukasza łącznie
1,82zł - cena hamburgera

11zł : 1,82 zł= 6,04

Odp: Chłopcy mogli kupić 6 hamburgerów.

2010-02-08T22:29:11+01:00
Dane:
cena hamburgera -1,82 zł
pieniądze przeznaczone na hamburgery -11 zł

Szukane: Ilość hamburgerów które można kopić za 11 zł

Rozwiązanie: 11: 1,82 = 6,04
; w zaokrągleniu do jedności = 6 hamburgerów

Odp: Łukasz i Kuba mogli kopić 6 hamburgerów