Odpowiedzi

2010-02-08T22:24:41+01:00
2/3 - przebiegł, czyli zostało mu jeszcze 1/3

1/3 -> 2,5km
1 - x

x=2,5*3
x=7,5km

Heniek dziennie przebiega 7,5 km. ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:24:49+01:00
2,5 km- jedna trzecia trasy .
dwie trzecie trasy- 2,5+2,5 =5 km
5 km + 2,5 = 7,5
odp; heniek dziennie biega 7,5 km
1 5 1
2010-02-08T22:24:52+01:00
2,5*3=7,5km <--- bo 2,5km to 1/3

Przebiega dziennie 7,5km nie wiem czy to dobrze bo za banalne :)

Pzdr mam nadzieje że pomogłem :)