Odpowiedzi

2010-02-08T22:36:45+01:00
Np.wtedy gdy czytam książkę przykladem moze byc zmierzch....wtedy odrywam sie od rzeczywistosci...moge zapomniec o nurtujacych mnie problemach...moge sie przez to jesli jestem zdenerwowana uspokoic;P
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:42:14+01:00
Fantazja może zazwyczaj być skutkiem naszej wyobrażni. Tak naprawdę każdy posiada fantazję....ale nie każdy umie ją wykorzystać w odpowiedni sposób.

Zwykły Człowiek czytający ksiązkę nie wyobraża sobie nic, jedynie dąży do tego aby szybko przeczytać i miec czas wolny.Natomiast osoba która potrafi się skupić inaczej odbiera czytany tekst. Automatycznie zaczyna działać jej fantazja...., która wciąga w głąb opowieści przez cooo człowiek czuje się tak jak gdyby akcja naprawde się rozgrywała w rzeczywistości. :P
6 3 6
2010-02-08T23:43:30+01:00
Człowiek może fantazjować o przeróżnych rzeczach. Fantazja może pomóc odkryć to, czego na pierwszy rzut oka nie widac, to co jest ukryte i żeby to dostrzec trzeba chcieć. Najzabawniej fantazjują dzieci, dla nich każda napotkana rzecz niesie za sobą całą historię, którą w małych główkach układają sobie po kolei. Wg mnie fantazja to chęć posiadania czegoś wyimaginowanego, czego nie ma się w rzeczywistości.
7 4 7