Wpisz odpowiednie liczby :

a) 3,2 ha = ........ m (kwadratowe)

b) 300 a = ....... ha

c) 20 000 m ( kwadratowe) = ...... ha

d) 600 m ( kwadratowych) = ......... a

e) 20 ha = ............ a

f) 500 a = .................. m (kwadratowe)







PROSZĘ SZYBKO !!!

3

Odpowiedzi

2010-02-08T22:37:41+01:00
A) 3,2 ha = 320 m (kwadratowe)

b) 300 a = 3 ha

c) 20 000 m ( kwadratowe) = 2 ha

d) 600 m ( kwadratowych) = 6 a

e) 20 ha = 2000 a

f) 500 a = 50000 m (kwadratowe)
2010-02-08T22:39:55+01:00
A)
3,2 ha = 32000 m2

b)
300 a = 3 ha

c)
20 000 m2 = 2 ha

d)
600 m2 = 6 a

e)
20 ha = 2000 a

f)
500 a = 50000 m2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:52:05+01:00
3,2ha=3,2×10 000m²=32 000m²
300a=300×0,01ha=3ha
20 000m²=20 000×0,0001ha=2ha
600m²=6a
20ha=2000a
500a=50000m²