Odpowiedzi

2010-02-08T22:39:15+01:00
Ilu partnerów miał/miała wcześniej
jeśli miał/miała to dlaczego się rozeszli :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:40:36+01:00
Co lubią jeść?
Jakie mają zainteresowania?
Jak oceniają siebie pod względem charakteru?
Czy mają wielu przyjacioł czy jednego ale za to prawdziwego?
Jaka jest ich podróż marzeń?
Jakie są ich marzenia?
myslę że wytarczy
1 5 1
2010-02-08T22:54:26+01:00
Jak wyobrazasz sobie siebie za 30lat?
Za co najbadziej pokochałbyś swoją dziewczynę ?
Jak wyglądałyby twoje wymarzone oświadczyny?
Jakie wartosci cenisz najbardziej w życiu?
Jakie zyciowe cele stawiasz sobie na pierwszym miejscu?
1 5 1