Odpowiedzi

2010-02-08T22:51:18+01:00
Bolesław Chrobry ponownie osadził na tronie ruskim swego zięcia Świętopełka I.


Stosunek.
Dobry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:59:44+01:00
Osadzenie na tronie Świętopełka Przeklętego
zięcia Bolesława Chrobrego, który sprzyjał polakom
w przeciwieństwie do swego brata Jarosława Mądrego, który popierał niemców
i za to Chrobry pozbawił go tronu na rzecz Świętopełka.