Podaj rodzajniki do podanych rzeczowników :

musik
dom
pause
fuBball
kinder
lander
radio
taxi
computer
essen
stadt
frage
autos
saxofon
tennis
sport
vorname
interview
cola
snowboard
fotos
technik
alter
text
pizza
gitarre
zebras
flughafen
hobbys
aussehen
kamera
CDs
tiere
tore
name
charakter

pilne ;/
dam najlepszą choć za kilka . ;d

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:58:44+01:00
Die musik
der dom
die pause
der fussbal
das kinder
der lander
das radio
das taxi
der computer
das essen
die stadt
die frage
das auto
die saxofon
das tennis
der sport
der vorname
das interview
die cola
der snowboard
das fotos
die technik
das alter
der text
die pizza
die gitarre
das zebras
der flughafen
das hobbys
der aussehen
die kamera
die CDs
das tiere
das tore
der name
der charakter
2010-02-08T23:15:48+01:00
Die Musik
der dom
die pause
der fuBball
die kinder
die lander
das radio
das taxi
der computer
das essen
die stadt
die frage
die autos
das saxophon
das tennis
der sport
der vorname
das interview
die cola
das snowboard
die fotos
die technik
das alter
der text
die pizza
die gitarre
die zebras
der flughafen
die hobbys
das aussehen
die kamera
die CDs
die tiere
die tore
der name
der charakter
2010-02-08T23:18:35+01:00
Musik die
haus das
pause die
[email protected] der
kinder die
lander(die chyba chodzi ci o licz. mn.)
radio das
taxi das
computer der
essen-to jest czasownik
stadt die
frage die
autos das
saxofon ( przepraszam nie wiem ) :(
tennis das
sport der
vorname der
interview das
cola die
snowboard ( przepraszam nie wiem ) :(
fotos das
technik die
alter stary
text der
pizza die
gitarre die
zebras die bo to jest liczba mn . poj. ma das
flughafen der
hobbys die l.mn l.poj. das
aussehen czasownik
kamera die
CDs die
tiere die l.mn. l.poj.das
tore die l.mn l.poj.das
name der
charakter der
soory za tamte