Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T22:55:34+01:00
S.x/6-1/6=1/*6
x-1=6/+1
x=7
f.-2(2x-1)=x/3
-4x+2=x/3/*3
-12x+6=x/-x-6
-13x=-6/:(-13)
x=6/13
2010-02-08T22:58:45+01:00
X/6-1/6=1/×6
x-1=6
x=6+1
x=7


-2(2x-1)=x√3
-4x+2=x√3

-4x-x√3=-2
x(-4-√3)=-2
x=-2:(-4-√3)
x=-2(-4+√3):(-4-√3)(-4+√3)
x=(8-2√3):13(: zastąp kreską ułamkową)

2010-02-08T22:58:49+01:00
S. x/6-1/6=1 /*6
x-1=6 / +1
x=7

f.

-2(2x-1)=x/3
-4x+2=x/3 /*3
-12x+6=x
6=13x / 13
x=6/13