Hej ja wiem że może to głupio zabrzmi ale mam problem potzreuje jakies pyatnka i zdania bo podoba mi sie pewien chłopak on jest moim kumplem a zarazem sąsiadem i od jakiegos czasu gadam z nim na gg ale nasze rozmowy sie nie sklejają i nagle on pisze ze musi spadac:(:(
POMOZCIE O CZYM JA MAM Z NIM GADAC JAKIES PRZYKLADOWE ZDANIA PODAJCIE!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-08T23:19:21+01:00
Moze skoro sie rozmowa nie klei to nie warto tego kontynuowac?

ale mozecie pisac o szkole i tym co lubicie, obgadywac wspolnych znajomych;p o samochodach;p sporcie o wszystkim
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T23:21:13+01:00
O0oo:D takiego zadania jeszcze nikt tu nie widział pewnie :P


xD

No0o to napisz....
Siemanko...Co0o tam działasz? ;D Ja właśnie jem obiadek:)
Chcesz troszkę? :D
jesli odp ze tak:D
to napisz:D No to musisz tu przyjść i dać całuska :P
w Końcu coś za coś :D
(na początek rozmowy) :]

wysyłaj mu duzo języczków ;D hehe to zawsze daje chłopakom szczęście:D

2010-02-08T23:22:01+01:00
Yyy. To dałaś pytanie . hehe.
No to rozmawiajcie np. jak ty nie wiesz co napisać i on no to jakoś wkręć w temat.
np. co robisz?
i wtedy on Ci odpisuje. No i rozwija się temat. ; ) hehe.
Wiesz co on lubi?
No to zadaj na temat coś .
no i takie wiesz ... ; )

Mam nadzieje że chociasz troche pomogłam ; )