Odpowiedzi

2010-02-08T23:33:16+01:00
A)Pp=2*4*7+2*7*2+2*4*2=100 m²
b)Pp=2*2*4,5+2*4,5*3,5+2*3,5*2=63,5 cm²
c)Pp=6*11*11=726 dm²
d)Pp=2*2,5*4,7+2*4,7*2+2*2,5*2=52,3 cm²
2010-02-08T23:36:54+01:00
Wzór na pole powierzchni prostopdłościanu
Pc = 2*a*c + 2*b*c + 2*a*b

a)
Pc=2*4m*7m + 2*7m*2m +2*4m*2m = 100 m²

b)
Pc=2*2cm*4,5cm +2*4,5cm*3,5cm+2*3,5cm*2cm = 63,5 cm²

c)
Pc=6*11dm*11dm=726 dm²

d)
Pc=2*2,5cm*4,7cm +2*4,7cm*2cm +2*2,5cm*2cm = 52,3 cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T23:41:04+01:00
A)4m, 7m, 2m
a) Pc = 2(ac+ab+bc) = 2(4*2+4*7+7*2) = 2(8+ 28+14) = 2*50=100cm²

b) 2cm, 4,5cm, 3,5cm
Pc = 2(ac+ab+bc) = 2(2*3,5+2*4,5+4,5*3,5) = 2(7+9+15,75)=2*31,75=63,5cm²

c)11dm, 11dm, 11dm
Pc = 2(ac+ab+bc) = 2(11*11+11*11+11*11)= 2(121+121+121) = 2*363=726dm²

d)25mm=2,5cm; 4,7cm, 0,2dm=2cm
Pc = 2(ac+ab+bc) = 2(2,5*2+2,5*4,7+4,7*2)=2(5+11,75+9,4)=2*26,15=52,3cm²


1 5 1