Odpowiedzi

2010-02-09T10:19:17+01:00
-człowiek, który wszędzie się zjawia, do wszystkiego się wtrąca to wszędobylski

-w każdym miejscu - wszędzie
11 4 11
2010-02-09T12:54:12+01:00
Człowiek, który wszędzie się zjawia, do wszystkiego się wtrąca to "wszędobylski"
w każdym miejscu - "wszędzie"



pozdrawiam . ;-);-*
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:10:31+01:00
- człowiek, który wszędzie się zjawia, do wszystkiego się wtrąca to - "wszędobylski"
- w każdym miejscu - "wszędzie"

Proszę
Magda ;-)
15 4 15