Odpowiedzi

2010-02-09T00:00:25+01:00
1.Cafe
2.Park
3.Theater
4.Kino
5.Pizzeria
6.Oper
7.Stadion
8.Marktplatz

Hasło:Freizeit - rozrywka

pozdrawiam i licze na najlepsza . ;-) ;-*
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T00:01:05+01:00
1. cafe
2. park
3. theater
4. kino
5. pizzeria
6. oper
7. stadion
8. marktplatz

Hasło: freizeit - rozrywka.

Myślę ze pomogłam ;-)
Dasz naj.?
Pozdrawiam ;-)
16 4 16