Musze przetłumaczyć to na angielski. nie musi być dokładnie przetłumaczony oby tylko został sens wypowiedzi był taki sam.


Jesli ktoś bierze narkotyki lub pali papierosy to najlepiej jeśli pojdzie z tym problemem do specjalisty. moze równiez brac tabletki z nikotyna. oczywiście potrzebna do rzucenia tego nawyku jest silna wola i chęć wyjscia z nałogu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T17:39:14+02:00
If someone takes drugs or smokes cigarettes, best if you go with this problem to a specialist. can also take pills from nicotine. of course, need to quit this habit is a strong will and desire output from addiction.
2009-10-10T17:54:50+02:00
Jesli ktoś bierze narkotyki lub pali papierosy to najlepiej jeśli pojdzie z tym problemem do specjalisty
. moze równiez brac tabletki z nikotyna. oczywiście potrzebna do rzucenia tego nawyku jest silna wola i chęć wyjscia z nałogu.


If someone takes drugs or smoking, her/his best bet is go with problems to professional.
He/She can takes tablet with nicotine too. The best thing for give up is that he/she wont & feel up to do it.